onsdag 29 februari 2012

vab

jaha så var det dags att vabba igen.. känns inte alls bra :/ men men barnen får ju gå först =) men e så typiskt hon kunde väl klarat en dag till... o såklart har hon inte verkat så trött idag men å andra sidan e det inte lika tröttsamt att vara hemma o bara springa rundor i pyjamas :p
fick jag gjort lite av det jag skulle gjort igår idag istället...
men likförbaskat lika seg... suck...
inbillar mig att det kommer bli bättre bara det blir lite mer vår... den gråa dimman idag var ju inte heller så upplyftande...
skulle göra matsedel idag hade jag tänkt mig men orkar inte tänka ut nåt vettigt känns det som... men kanske så småningom hehe dagen är ju inte slut än...

kolalt på saker jag vill beställa.. så mkt... vill vill vill... men inga pengar hehe... o i denna takten blir det inte så mkt gjort känns det som... får hoppas på mer jobb senare...

o så denna väntan på operation.. kan de inte komma med en tid så man vet... nu tycker jag att de kan vänta ett år till, hade känts så mkt bättre hehe...

nä se om man hittar nåt mellis nånstans... verkar finnas en o annan hungrig unge här.. blir nog klassikern fruktfat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar