tisdag 28 februari 2012

inget vidare...

fasken vilken dag.. inte hänt nåt... och inte gjort nåt :(
men känner mig helt dränerad... ibland skulle jag behöva komma bort lite och kunna fylla på nya krafter... tömd på varje lite gnutta nu... skulle vilja umgås med nån som inte behövde en... som inte sög energi...

trodde minstingen var på bättringsvägen men mest gnällt o kinkat hela em vilket inte gjort saken bättre så nu är ju frågan om man ska skicka henne till fritids/skola imorgon... hade det varit en kort dag så visst... hon hade ju inte varit trött i skolan idag... men imorgon är jobbdag och lååång dag för henne... vill ju inte vabba om det inte behövs så hatar när det är gränsfall... var riktigt sjuk eller inte alls typ hehe...
men är väl bättre för henne att vara hemma igen kanske... Känns som om jag inte gör annat än vabbar på sistone och det känns inte alls bra men å andra sidan e ju barnen viktigare.. får se...

fått beställt hem lite nytt till hemmet idag iaf så det ska bli kul när det kommer =)
kollade på resa över påsken men det blir för dyrt o bökigt så får nog hålla mig till att jobba i påsken... kan ju behövas för att finansiera mina projekt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar