lördag 25 februari 2012

nu var det ett tag igen sen...
men ahr hunnit med lite jobb... shoppingcentrumet med barnen ... sen var vi en runda hos bror, tvärr lite dåligt väder men var trevligt iaf... att komma hemifrån o umgås med brossan o hans barn...
väl det trevligaste denna veckan..
annars känns det mest som om det är klabb med allt...
hatar att vara beroende av andra för att klara mig :( att behöva be om tjänster...
just nu gillar jag inte spec att andra e beroende av mig heller...
trött in i märgen o vill bara ha paus...
men i sommar ska jag ju ha lite semester iaf om jag har tur men men... brukar ju inte jag ha...
var i malmö o lämnade minstingen hos stödissyster igår... idag messa hon att minstingen tydligen var riktigt sjuk *Suck* hon har ju varit förkyld i veckan var dålig förra lördagen men jag trodde hon var på bättringsvägen nu... hon kunde iaf vara kvar tills imorgon så får jag väl passa på att jobba lite... låter som man måste vabba igen :(
idag har jag iaf skickat in om en veckas semester i sommar o att jag inte kan jobba extra när dottern tar srudenten o över midsommar... hoppas nu att jag får beviljat semestern...
sen har jag fått en massa extradagar i början av maj som jag kunde ta de flesta av... om nu bara minstingen orkar...

annat tråkigt idag är att mitt knä knaka till på jobb idag o nu gör det ont o känns som det har gått sönder :S hoppas det bara är nåt tillfälligt...
o jag som ska gå långrunda med rullstol på jobb imorgon :S

förhållandet knackar rejält nu... klarar vi sista månaderna??
nä får väl stänga ner datorn.. vissa vill nog inte jag ska sitta här hehe... vissa som sitter bredvid o läser :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar