söndag 5 februari 2012

så då är läget ganska under kontroll, fattar inte att det kan vara så svårt att packa för en natt bara dessutom ska vi ju bara sova en timme härifrån hehe.
var lite svårt att få tag i rätt sköterska på avdelningen men till slut fick jag iaf besked att det var ok att vi fick sova där om vi ville o det känns lika bra så kan ju dessutom minstingen vänja sig lite innan allvaret. hade varit mysigt att sova hos syster också sitta o snacka lite skit men känns lite smidigare att vara på plats direkt...
har inte kollat exakt när vi måste gå imorgon heller men blir inte hiskeligt tidigt iaf...
nu ska jag bara oroa mig för hur vi ska komma hem på tisdag... men får väl ta det som det kommer.

får väl göra en recension av sjukhuset sen då hehe men tror inte det kommer upp i lundklass... deras barnsjukhus är riktigt fint och i malmö ligger man på en avdelning både för barn o vuxna känns sådär... gjorde vi visserligen i lund också när minstingen opererade skallen men då låg vi på vuxenavdelningen och inte nån blandad avdelning.
nåja blir säkert bra iaf, huvudsaken är ju att majoriteten av personalen är bra...

blir konstigt sen när det är dags att bo där när det gäller operationen är ju lite skillnad på att bo där med ett mindre barn som dessutom har speciella behov och att bo där med en "normal" tonåring även om hon var mkt sjuk ofta.

äsch somm vanligt tänker jag för mkt...
idag är jag bra trött i huvudet, minstingen har låtit mer än vanligt om man säger som så... men men sån e hon :p

nu en dusch sen krypa ner i sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar