söndag 5 februari 2012

ännu en lugn dag

sovit som en stock inatt så skönt, ingen som väckt mig (som tur var stängde jag av ljudet på mobilen) o jag vakna av mig själv imorse så att få sova mina 8 timmar var helt underbart....
upp o bara ta allt lugnt men får väl snart göra lite nytta som typ lunch, diska o sen gå ut en runda så vi får lite luft...
måste ringa sjukhuset också, älskar min telefonfobi som verkligen kan få mig att skjuta upp ett enkelt telefonsamtal :S är nog en av de sämsta sakerna med mig... nåja... sen får vi väl packa en liten väska... imorgon tänker jag inte åka tidigare än vi behöver kan ju inte vara hela världen om man inte kommer itid till en inskrivning även om vi ska träffa nån läkare så en halvtimme till godo ska väl räcka hoppas jag...

fick lånat lite böcker på biblan igår... borde ju läsa mina egna men men ... blir som besatt på bibblan haha vill ha allt med mig hem :p nä inte så farligt men... nu ska biblioteken här i nv skåne samarbeta o förbättras och blir det som det är tänkt är jag positiv =)

har lite nya planer för ommöblering här hemma... massa planer nu... skulle bara behöva en anings mer pengar :p men mkt går ju att fixa relativt billigt också... skulle varit på rusta o ikea i helgen men stora dottern mår inte riktigt bra o behöver plugga o jag e rätt glad för en hemma helg så får åka dit en annan dag o räkna o planera lite... hade behövt lite förändringar här hemma =) dyrast just nu känns det att köpa en tv-bänk jag vill ha (och faktiskt behöver) så tyvärr får jag väl vänta med det...
med tanke på att pengar måste sparas till resan, tänderna kostar mer än tänkt, bostadsbidraget ska betalas tillbaka och att ajg kommer behöva vara hemma rätt mkt när dottern ska opereras om jag nu inte lyckas planera lite med dotterns pappa o stödfamiljen så jag får lite hjälp... men i början vill jag ju såklart vara med henne... jaja den dan dn sorgen vet ju inte alls när det kommer att hända heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar