onsdag 1 februari 2012

ännu en dag till handlingarna...
mest bestått av jobb...
för inte så länge sen visste jag vad jag skulle skriva idag rubriken var klar o så vidare men nu är allt som bortblåst... som så mkt annat just nu känns det som. därför har jag idag börjat äta rosenrot igen nu ska jag bara komma ihåg att ta dem. för skärpa och koncentration. pinsamt så dålig den är... alla ord bara försvinner tex...

nu är jag iaf ledig i hela nio dagar =) ska man visserligen spendera en del på sjukhus men iaf...
pratat med bror idag, blir inte så ofta men lika glad blir jag varje gång... lite som med sonen hehe... måste hitta honom också :p
på tal om dåligt folus märkte jag idag att jag beställt fel till mellandottern suck.. ska se om jag imorgon kan maila o fråga om det går bra att byta... hör ju inte hit om de skrattar haha
vet fortfarande inte alls vad minstingen ska få... sugen på att ha kalas men kommer nån??
minstingen ska få ha minikalas för ett par kompisar iaf...

känns lite som fredag idag... unnar mig ett glas vin... måste ju dricka det ajg köpte för evigheter sen...
imorgon måste jag åka o fixa nytt id kort hos polisen, lite stress två veckor tills mitt går ut :s
sen hem o handla lite... iväg till skolan o möta upp en kompis som jag o minstingen ska hem till o sen blir det lite senare gympa än vanligt... får se när man kommer hem... älsklingen ville komma imorgon men orkar man...?
på fredag väntar tandläkaren men hur sugen är man på det...?

funderar på om jag inte har migrän light... jädrans huvudvärk idag o illamående o blev inte bättre av rödvin direkt jisses vad det pulserar...
sängen nästa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar