torsdag 16 februari 2012

aningens upp...

Det går segt men men...
mår bara konstigt... vet inte vad det e för skit...

fick bytt jobbställe igår, var ju roligare att jobba där men t.o.m fast brukaren var sjuk märkte hon att jag inte alls var i form så nu måste jag skärpa till mig, eländigt nog när ungarna tycker att jag är en surkart ingen annan ska märka det :p
iaf planerat hur jag ska få till det till helgen o ser framemot det så smått...
hade varit lite roligare om jag mått bättre o inte haft tandvärk men man kan inte få allt :p skulle bara vilja sova en vecka... utan några krävande barn eller jobb eller man...
men å andra sidan har jag ju nästan det att se framemot så nu får jag skärpa mig o stå ut till dess...

störigt fått frågan om två nätters jobb denna veckan o varit tvungen att tacka nej till bägge bara för att äldste dottern inte är hemma... jaja är som det är... idag ska jag iaf jobba hela två timmar hehe... men först en dusch sen stan o hämta idkortet... jobba, därefter bli upphämtad o åka på gympan med minstingen...
ikväll måste jag verkligen ta mig i kragen o göra nytta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar