tisdag 20 mars 2012

A och O

Äntligen fått sova en hel natt utan att vakna, känner mig som en ny människa :) Känner mig gammal som har blivit så beroende av bra sömn hehe. men är lite skillnad mot när man hade småbarn känns som man hade andra krafter i kroppen då för att klara av det.
har sovit så dåligt länge nu... oroligt så hela sängen knölar ihop sig o blir obehaglig... mer än vanligt ont i höfterna som sträcker sig ner i benen så jag inte kan ligga på nåt sätt utan att det gör ont... behövt springa upp på toaletten vilket jag verkligen hatar på natten, vaknat på småtimmarna utan att kunna somna om...
men några såna här nätter till so klubbad säl så... ja förutom att man ska upp tidigare imorgon då det är dags att jobba.

mötet på skolan igår med hörselpedagogen igår gick bra... känns som man lär sig och snappar upp en del nu.. får nog maila minstingens pappa o syster som hon e hos för att informera lite.... men tack vare att hon ändå verkar höra hyfsat och är med så känns det som om man/andra inte tar det på s stort allvar...

känns som om jag har en massa saker jag måste göra... och lite tid men det löser sig väl... viktigast just nu är väl att jag tar fart och sätter igång med nya vårdbidragsansökan.
jaja blir nog bra...

nu ska jag o dottern en runda till väla... igen... gör vi inget annat haha...
sen måste jag iväg med sonen o shoppa skor iveckan också...
nästa vecka är full av jobb o möten men då har jag iaf en ledig helg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar