måndag 19 mars 2012

long time..

Lite lugnare i humöret igen tyvärr.. var roligare att springa i ett lyckorus men orkar inte det just nu...
har haft fullt upp iaf..
i fredags fick man handlat lite o sen var det dags att åka till malmö o lämna minstingen... tradiga timmar man ägnar åt det men får vara så just nu iaf...
sen på kvällen körde jag en premiär av jamie olivers 30 minuter o jo fixa et på 35 minuter hehe... fast det blev sådär... too much koriander för min del, får inse att koriander inte är min grej helt enkelt...

på lördagen fixa vi minstingens rum.. men segt gick det... jag är mer som en balllong som tappat luften (synd det inte ser så ut också hehe) men fint blev det med tanke på resurserna =) och när minstingen kom hem igår var hon så glad =)
jobba lörnatt... sov söndagen eller ja ett apr timmar för sen skulle jag ju hämta minstingen igen...

älsklingen följe med oss hem igår... men ja vi var trötta bägge o allmänt rörigt här...
fick åka ambulans imorse då han fått sitt första njurstens anfall... och det gör ju rätt ont :S han kan ju konsten att drabbas av det mesta... misstänke redan när han gick härifrån att det nog var det men han skulle ta bussen... på busshållsplatsen hade han blivit så dålig så någon som var där ringde efter ambulans... enligt sjukhuset så var det tydligen rätt rejäl sten men han mår bättre nu o är uppsatt på väntelista för operation...  undra hur det ska gå i irak...

nu ska ja ge mig iväg till misntingens skola. idag är det möte med skolpersonal och hörselpedagog om hörmiljön i skolan...

borde ringa min pappa också.. kan inte komma på hans öppna hus på sön med känns umt att ändra dag hehe. o vad ska man ge honom??
måste ringa syster också.
lite annat som också borde fixas.

helst vill jag bara sova...
och önskar att jag kommit lite längre här hemma men men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar