lördag 10 mars 2012

skulle någon?

denna helgen blev ju inte riktigt som jag tänkt...
igår var det helt obeskrivligt skönt att vara alldeles själv hemma, vilket nästan aldrig händer... fick gjort en hel del i en takt som passa mig utan avbrott för att finnas där för barnen... trodde älsklingen skulle komma på kvällen så vi fick en liten ensam helg så här innan han åker men nä då skulle han tydligen på fest...

idag ahr jag jobbat o det var ok att komma hem till ett lungt hem också men tydligen kunde inte älsklingen komma idag heller...  i em när jag prata med honom var han med en kompis på sjukhuset... tydligen hade inte festen slutat så lyckligt... o han som säger att jezidier är så fredliga hehe... men tydligen har de unga männen nerverna utanpå eller nåt...  nu ar ju inte älsklingen inblandad denna gången... vet inte alls vad det handla om så ska inte säga nåt...

men faktsitk kan jag erkänna att jag e besviken att han inte kom... har ju visserligen inte sagt att jag är hemma själv heller skulle ju mer vara lite av en överrraskning.... men men... siter väl här själv då o ser en tradig melodifestival...

såna här dagar så undrar jag, när barnen e utflugna lär nån märka om jag kollar av pinn då?? eller blir ajg en sån som hittas flera veckor senare??
jaja liite depp idag... eller mest trött antar jag... sov inte så bra inatt...
snart sova.... sen jobb imorgon igen... o därefter "vardag" lär dröja innan man får en sån här helg igen hehe... en hel del att fixa med nästa vecka också men inte så mkt jobb en dag o en natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar