torsdag 30 augusti 2012

Nya tag

Eller nja kanske inte än men känns bättre idag iaf, än så länge... Bra att skriva av sig lite igår.
Första maskinen tvätt för dagen är snart klar. Ska strax göra mig redo för att bege mig till affären. Jobbigt storhandla själv... Och tråkigt... Sen ska det betalas räkningar, städa minstingens garderob, beställa lite kläder till barnen.
Skulle egentligen på gympa idag men kompisen kunde inte så blir inget men gör inte mig nåt :p gympa är inte min grej hehe. Dessutom är jag nervös för att få frågan, när vi sitter i bilen, om hur förhållandet är. Borde väl stå för det men känns dumt iaf för jag vet hur det verkar utifrån... Igår ringde älsklingen när han var ute och åkte med en kompis. Kompisen trodde inte att jag stannat kvar efter giftermålet... Kändes sådär när t.o.m kompisen ifrågasatte det... Älsklingen tyckte väl bara att han var oemotståndlig :p haha.
Nä sätta lite fått nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar