onsdag 15 augusti 2012

Love it.

Än så länge är jag lite småkär i min nya mobil. Vi kanske inte riktigt är överens om allt än men trivs så mkt bättre med denna. So far so good.

Börjar kännas lite lättare nu när målsnöret har börjat skymta i horisonten. Från nästa vecka jobbar jag bara extra för en person o ja såklart mitt eget schema.
Sen känns det som om det kommer att bli roligt att få vara hemma lite o ta hand om sin egna skit...
Få lite ork att ta itu med lite avvarje som pockar på todo listan. Lite som måste fixas mest angående minstingen. Sen ska det planeras lite för hösten.
Och framförallt måste jag göra ett val eller två. Men nu kan jag tänka på hur skönt det kändes när jag tog beslutet om barnens pappa så får väl ha det lite i åtanke.

Underbart väder är det. Älskar början på hösten. September (och maj) är min/mina favorotmånad/er. Friskare i luften. Underbart bara längtar efter att få gå i skogen men nåt sånt lär väl dröja...

Så bara sex timmar kvar att jobba denna dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar