söndag 26 augusti 2012

Intensivt

Helgen har verkligen rullat på i högt tempo känns det som men å andra sidan gör jag väl så lite så minsta lilla blir full fått hehe.
På fredagen blev till att fara rundor o handla, fixa lite ärenden. Fredagsstäda ordentligt vilket var ett tag sen o det kändes bra men behövs verkligen storstädning. Färgade håret. Lagade middag sen kom sonen o en syster på besök. Var meningen att svärdottern också skulle komma men hon kände sig inte bra. Så vi fira dottern lite. O jag fick present också av syster :)jättefina tassels.
Hade en jättetrevlig kväll... De prata en del om London där syster varit några gånger och dit sonen snart ska åka. Jag är inte avis och är glad för deras skull men vad jag själv skulle vilja nåt... Åka iväg, bara vara jag men kommer väl förhoppningsvis nån framtid för det med...

Sen isäng för att ta sig till jobb på lördagen... Sen kommer sonen och svärdottern och hämtar mig hem o byta om o sen iväg till svärdotterns mamma för kräftskiva för att fira sonen som fyller år på onsdag. Jag ska erkänna att jag hade betänkligheter och kanske inte såg framemot det. Eftersom vi o svärdottern haft våra missförstånds situationer så var jag lite nervös för att möta hennes familj. Men sonen såg framemot det så mkt o man ska ju ge allt en chans... Och det var såå trevligt. Så trevliga människor och såg en ny svärdotter på hemmaplan. Mina barn hade också trevligt o min pappa var också med. Dock bjöds det Kanske på för mkt snaps hehe men fixa sig tills jag fick en mojjito innan vi skulle hem. Den var så god hennes bror som fixa den. Men den slog nog på lite när vi gick hem vid elva. Hade kunnat stanna längre men minstingen var trött o jag skulle ju jobba idag. Visade sig att de bor i samma hus som min staters första pv gjorde. Typiskt denna hålan.
På vägen hem ringde jag älsklingen o han hade bil hemma som han låna så han kasta sig i den direkt o kom lagom när barnen var i säng. Tog lång tid för oss att somna ;) sov dåligt sen lite snurrig, segt att gå upp men fick ju skjuts iaf. O ja nu är det jobb som gäller.
Känner en rejäl förkylning som är på väg, ont i halsen :(
Nästa vecka ska jag försöka vila ikapp mig lite o vitaminboosta mig...
Nu börjar livet gå in i mer normalt tempo.

Gääsp. Trött men glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar