söndag 19 augusti 2012

Ingen större lust

Skulle kunna skriva massor men vem bryr sig. Vet inte om det är för jag är övertrött eller vad det är men just nu är det svårt att ignorera faktumet att han är gift. Kan ju iofs bero på att han sällan låter mig glömma det... Utan att tänka sig för... O dessutom blev det inte som jag tänk eller om jag ens tänkt.... Men polygami är inte min grej inte ens när hon fortfarande är evigheter bort... Står inte ut att vänta vill inte vänta... Snart står hon på svensk mark. Vill ha ett slut innan. Varför kan jag inte bara gå? Varför kan inte bara släppa mig säga att detta är the End för jag kan inte.
Menlöst är det bara jag kan inte vinna finns ingen tävling ens...
F-n är bara sååå ledsen...

Halvtimme kvar sen slutar jag... Hem fixa middag, tvätta, försöka städa lite, duscha o kasta sig i säng. Jobb/fritids/skola imorgon...
Jag vill bara isolera mig under ett täcke nu... Eller kanske inte i denna värmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar