måndag 13 augusti 2012

inget av intresse

jädrans huvudvärk... är väl nu när man vet man ska vara ledig imorgon...
överlevde denna dagen också tur man hade mycket att göra för annars hade det varit seeegt.
kom ju inte direkt isäng tidigt igår eftersom jag had filmmyskväll med barnen igårkväll.
men inatt ska jag soova o sooova. kan gissa att minstingen väcker mig tidigt bara för det...

inget vettigare än så att komma med just nu... i huvudet har jag flera inlägg men orkar inte få ut o ner dem...

imorgon ska jag o vänninorna och våra barn till pannkaksladan =) har inte varit där förut så ska bli trevligt. dock hade jag önskat att eknonomin var bättre så ahde det inte blivit så pinsamt :S kommer bli på håret men men..
tänker inte vara snål som deras far iaf... det är pinsamt haha. spec om man lovar barnen en utflykt o sen snålar värre än jag vet inte vad...
Är skönt att han inte ska vara en del av vårt liv längre... bökigare och jobbigare på sätt och vis men skönare...

nä är det itne sängdags snart??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar