torsdag 16 augusti 2012

Bry dig

Igår börja minsta barnens pappa tjafsa lite om se 200 kr som han ska ha för att barnen var lite hos honom i somras som han skulle ta med fk men gjorde fel...
Iaf bortsett från att han då är snäll är han tom i huvudet.
Frågade sonen om jag kunde säga till pappan att de inte skulle komma mer men att det är för ett tag framåt om sonen mot förmodan skulle ångra sig. Sonen blev bara glad mer riktigt då så då fortsatte sms konversationen med barnens pappa så här

Jag : btw så kommer inte barnen till dig på ett tag nu
Pappan: inte nästa helg heller? Händer för skoj då?
J: nä och inget
P: haha... Oki... Varför kommer de inte då?
J: som vanligt, vill inte
P: haha... Oki... Inget ont om min tjej då?
J:nä är väl mer du som vanligt haha, dina tjejer har de tröttnat på för längesen.
P: oki... Hehe... Men får jag sakna dem iaf!? :p
J: behövs inte
P: :p B-)

Allvarligt trötta mig.... Kunde man bry sig mindre?
Där ser du sa sonen, han bryr sig inte...

Hur f-n kunde jag avla på den?

Nu en timme kvar på jobb o imorgon ledigt :)
Kom på att blir ingen malmöfestival för min del i år... Suck... Men vad är väl en bal.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar