tisdag 28 augusti 2012

förkyld förkyld... snor...
älsklingen var här igår... och jag är så trött på mitt humör jag är så stabil eller inte... nu känns allt bara skit igen fast det bara för nån dag sen kändes ok... men ja vad inbillar jag mig? att det ska gå att ignorera faktum eller??
j är ju inte så han låter mig göra det haha... :S
kan inte tänka ordentligt med denna huvudvärken och hela huvudet fullt av snor iaf...
skulle velat ha nåt kul att göra, att tänka på så jag inte hade så mkt tid att sitta och grubbla på... leder inte till nåt iaf...

lugn fm idag iaf... inget jobb, inga barn... men huvudvärk från helvetet om man säger så... lyckades handla umgåtts med två yngsta, stäädning av rum, läxläsning, tvätt, matlagniong disk osv...
men som sonen sa vi har haft en bra men tråkig dag hehe... tråkiga sysslor men haft trevligt tillsammans...

jag vill... ja vad vill jag... vad ska jag.. hur kommer jag dit?? borden måsten...
mer vilja o lust??
ibland känns allt ok för att i nästa minut kännas som skit...

trött på tråkighet, enformighet...

men lär ju inte komma nån drömprins eller nån annan och bara riva iväg mig ut i vida världen...
man är ju sin egen lyckas smed som de säger...
äsch bara svamlar..
tänmk om jag bara tog tag i nåt, vad som helst så man hade nåt vettigt att skriva om ist för att sitta och beklaga mig över detta ickeförhållandet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar