söndag 12 augusti 2012

Gäääsp

I fredags kväll kunde jag inte somna, småsegt gå upp till jobb på lördag... Trodde jag skulle komma säng tidigt igår men då kom älsklingen oväntat senare än vanligt. Och jag orka bara inte vara trevlig så där gick det fel... Jodå han kan förstå att jag är trött men inte varför jag inte orkar vara glad pratig o trevlig hehe. Kulturkrock? Sen störde vissa saker mig...
Sen skulle en halvgrinig jag sova. Vilket inte lyckades iaf. Trots trötthet så måste vi ju faktiskt ha lite mys och umgås lite... Vilket gjorde mig gladare o då kändes värt det... Vaknade till vid fem o då har jag legat närmare fem timmar på exakt samma ställe nära honom. Jag som brukar behöva Space o snurra rundor mkt pga av mina höfter. Jag var nog trött...
Och det var jag när klockan ringde också :-S blir en lång seg dag idag... Ikväll ska jag hinna tvätta lite få i säng minstingen tidigt efter middag o sen har jag lovat barnen myskväll med film som är lååång.
Jaja varar inte forever detta men önskar att jag inte var så känslig för att sova mindre än åtta timmar... Eller ja iaf 7,5 sen dör jag :-P

Just nu orkar jag inte tänka eller bry mig. Gäller bara att få mig själv och barnen genom en dag i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar