söndag 5 augusti 2012

Ja men dåså

Funka ju..
Kan jag ju uppdatera om att i fre hade vi en lugn fredag hemma. Grillade kycklingspett till middag på kvällen. En alldeles lagom dag. Igår var det återigen dags för jobb och att jag har en månad framför mig med massa jobb... Känns... Jobbigt helt enkelt men ska funka.
Glad är jag iaf att det verkar som det ska funka med passning av barnen iaf under hösten med hjälp av de stora barnen och syster :-) sen får man se...
Igår em hörde iaf malmösystrarna av sig o fråga om de fick sova över. Jag hade egentligen ställt in mig på en myskväll med älsklingen men är ju inte var dag systrarna kommer så ställde om mig :-) synd bara att det blev lite sent och inte hann umgås s mkt eftersom jag jobba idag med men var väldigt trevligt så länge det vara :-) fast lite synd om systrarna var det allt som nog hade lite problem med barn som inte ville sova inatt. Ena systern berätta så kul om sin svärmor hehe rena stand up showen :-P
Jag känner mig lätt som fått prata av mig så mkt denna veckan :-) förutom om älsklingen då...

Nu är bara frågan vad jag ska göra med en nära person som det känns som om den suger mer än den ger. Men den personens sida av saken är nog helt annorlunda gissar jag. Kan lätt höra hur det låter...

Men nu får jag väl göra lite nytta på jobb kanske om jag orkar. Ibland känns det sådär när man försöker vara uppe för att hinna umgås med sommarlediga barn när man själv ska upp tidigt.
Mindre än två v kvar av lovet :-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar