torsdag 23 augusti 2012

80%

Ännu en dag är snart till handlingarna.
köpte lite smått och gott på ica till dottern idag och så fick hon ett "presentkort" och bjuden på lunch i stan idag...
Idag ahr jag varit sjukt trött, orkat diska thats it :s
Sen fick jag mail att onlinepizza sakna mig o lämna 20% rabatt denna veckan så ja vi får väl fira dottern lite med en pizza orkar verkligen inte ta mig ut i köket ens...
vill bara sova sova sova, önskar helgen var över, kunde vara tisdag nu hade känts skönt.

pratade med min gruppledare nu och för tillfället iaf blir det nya schemat nu plus en dag till så då är jag uppe i 80,5% för att vara exakt :p Ser lite mycket ut på schema hehe men ska bli skönt att veta hur man jobbar och jobbar jag så mycket så blir det inte att ta så mycket extra direkt. jag ahr ju tänkt att 75% vore lagom så...
tre helger till sen ska det inte bli fler extrahelger, kan ju inte heller när man har svårt med barnvakter...

shit vad minstingen e uttråkad och jobbig nu :( är inte klockan åtta snart så man kan slänga henne i säng... med mitt sega huvud så kan jag tänka ännu mindre när hon tjoar...
märkte att jag var seg då jag skulle leta efter skinka i listan och blir itrriterad att jag inte hittar det tills jag kommer på att skinka inte börjar med n :s
nästa vecka ska bara vara återhämntning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar