måndag 27 augusti 2012

Fegis

Är det nåt jag först och främst skulle vilja ändra på mig själv så är det att jag är så feg :( folkskygg med telefonfobi. Värdelöst och handikappande. Hindrar mig en massa o ger klump i magen. Borde jag inte kommit över sånt nu kan man tycka? Är det nån som är gladare än mig för att man idag delvis kan komma undan med sms och mail? Pinsamt är vad det där och just nu är jag sur på mig själv för att jag mesar när jag har saker jag måste ta itu med... Suck... Blir ju bättre av att skjuta upp det, not. Lyckas dåligt tvinga mig själv...

Bortsett från det känns det bra idag. Hur man nu kan känna ett lugn och samtidigt vara super stressad inombords...
Och imorgon är jag ledig och det ska bli såååå skönt. Ska ligga i sängen halva dagen...
Jag är ju faktiskt förkyld så då måste jag vila :P
En fördel med att jobbat mycket att jag uppskattar lediga dagar mer. Hoppas jag orkar nya schemat... Dock såg jag att det blir jobb på julafton hoppas verkligen jag får ledigt annars avlider nog jag och barnen :$
Nä ett sista ryck på jobb o sen hem :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar