onsdag 22 augusti 2012

ja dagarna går och inget blir gjort...
springer rundor i en dimma orsakad av sömnbrist men mem. Är illa när jag känner att när det bara är skola så är det sovmorgon när klockan inte ringer förrän halv sju haha.

igår var jag ledig men då hade vi möte på jobb. samåkte med en jobbkompis som bor i samma stad och hans fru var med men henne lämna vi på shoppingcentrumet.  sen stressa grabbarna igenom mötet så jag hann inte säga allt jag ville, tror inte de tar mötena så seriöst...
nåväl skulle få skjuts hem skulle bara hämta frun först... o då var inte hon klar... o sen skulle de till nästa ställe o nästa o nästa... forever... kände mig som ett barn med huvudvärk, hungrig trött och jädrigt tråkigt att sitta i en varm bil o vänta o åka rundor hehe. men de är ju trevliga så ingen fara men lite segt när det tog dubbelt så lång tid som det hade tagit med bilen :p
hem till lunch, hämta minstingen sen strunta vi i måsten och såg två dagars hem till gården i stället =) var så skönt avslappnande att bara ligga i soffan o slappa framför datorn...
sen fick vi iaf gå till affären, handla lite o fixa busskortet.
tror inte mitt huvud var med alls... dels fick jag springa fram o tillbaka för jag glömde allt trots lista... sen såg jag en man som stod ett par meter ifrån mig o bara vinka o jag bara vad f-n vill han... dottern börja titta på mig o sen slår det mig att det är min bror haha... vaken eller vad...
kunde inte somna igår heller... :(

och jobb idag... jag är som en zombie...

fast ahr nog börjat få en livskris eller så är det sömnbristen för plötsligt har jag sån lust att säga till alla vad jag tänker... trött på att bli överkörd...
en familjemedlem och en förälder på skolan ligger i skottlinjen men mer om det en annan dag...

nu är det dallas o sen sova...
förhoppningsvis...
imorgon fyller äldste dottern år... har jag presenter?? näpp, pinsamt... o vart f-n tog pengarna vägen... o inte är fk klara heller men de beklaga idag o skulle sätta lite fart... *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar