lördag 18 augusti 2012

Skolstart

Igår började skolan här för barnen. Skulle vilja börja plugga jag med men det kommer kanske... Iaf var det ganska skönt att komma in i rutiner igen... Fick lite pengar igår också så jag och äldste dottern kunde storhandla. Skönt det med. Vet dock inte hur jag planera för sen räckte inte pengarna till månadskort på bussen men men fick ladda på lite på rabattkortet så klarar mig men blev onödigt dyrt hehe.
Sen borde jag städat på em men då tog jag med barnen till stranden, fika, båda lite o sen grilla vi där. Dammet ligger väl kvar, myser hellre med barnen.
Nästa v verkar bli full den med... Jobb såklart, ev möte på jobb, dottern fyller år. Ska ha hit sonen o svärdottern på middag, syster ska ev komma o övernatta, o kräftskiva. Ja sen ska jag hinna handla, städa o tvätta med. Färga håret. Presenter till två stora barn, ingen aning..?

Ont i huvudet. Idag på jobb blir det också kalas... Kanske em går snabbt. Vill bara hem o sova men gissar att jag måste ha myskväll med barnen först. Tack o lov för äldste dottern som gör verkligen nytta för att jag försörjer henne :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar