lördag 1 september 2012

Borde, måste...

Några dagar sen, vet inte hur jag ska formulera mig. Känns bara lite tunggrott just nu... Hade underlättat om jag bara bestämt mig.

Sitter i älsklingens lägenhet nu, han skulle bara ut en snabbis. Sist jag var här var dagen innan han skulle åka, då var han ogift o ingen tilltänkt fanns. Jag var dock beredd på det värsta, tårar trilla för om han blev bortgift skulle jag inte träffa honom. Han blev gift o här sitter jag iaf. Svagt kanske... Det gör ont o hon är mellan alltid i mina tankar, i hans vet jag inte. Men jag var naiv när han kom hem och sakna mig så... Jag trodde han bara var bortgift inte att hon skulle betyda så mkt så snart. Hade jag vetat då vad jag vet nu hade jag kanske varit starkare..? Bättre älskat och förlorat än aldrig älskat. Nu vet jag iaf hur det känns att vara älskad. Inte som mina andra förhållanden...
Undra om jag ska hitta nån ny sen... Eller bitter ensam tanta haha.
Strunt samma, depp. Skönt iaf att slippa gå upp tidigt imorgon till jobb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar