lördag 15 september 2012

Full rulle dessa lediga dagar känner jag... Igår var jag iväg en sväng på fm, biblioteket och systemet. Passa på att hålla hemifrån när det skulle komma folk och rensa ventilerna, kan de få sköta själva...
Sen på em promenera vi till min pappa, hade med oss kakan som blev uppskattad. Fick med oss lite potatis, lök och äpplen med oss.
Väl hemma så blir det totalstopp i köksvasken var bara att krypa under. Hatar det... Inte för att det är äckligt även om det är det utan för att jag hatar ta isär det och sätta ihop skiten. Mansgöra :p men till slut blev det iaf ok hoppas jag...
Sen orka jag inte packa så fick stressa med det imorse... Så går det...
Dagen idag har jag och de två yngsta spenderat på Gympaläger, gympa för alla.
Jobbigast på detta lägret eller jobbigast o jobbigast men är att se barnen desperat söka pappor. De har hittat varsin idag iaf... Sorgligt är det :s vad ska jag göra? Hitta en man till dem?
På tal om pappor hörde deras pappa av sig, han ville ha dem på nyår ist för jul. Jag sa att de kommer nog varken eller eller nån helg. Han blev sur o sa att de skulle komma på nyår. Jag sa att inte är jag som inte tillåter det men de vill inte o jag vill inte tvinga dem, tänker du? Först kändes han sur men verka snabbt acceptera läget så får väl se vad det blir av det.... Tror inte han bryr sig så mkt mer för vad andra, hans familj, ska säga...

Nä orkar inte skriva mer på mobilen och nu är det snart dags för grillning o mys här. Blir lite spec med massa familjer med speciella barn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar