tisdag 25 september 2012

räcker aldrig...

så då har man skrivit in räkningarna då och det kvittar att jag tycker att jag får en hyfsad lön med miina förutsättningar pengarna räcker ju aldrig iaf *suck* men jag ska inte klaga är ju inte som innan när jaginte kunde betala räkningarna för det kan jag ju faktiskt nu. ska jag vara helt ärklig så tror jag att jag har börjat slösa för mkt i mataffären helt enkelt. Nu bryr jag mig inte lika mkt om vad det kostar som när man ska vända varje krona o så blir det lätt nåt extra. Skärpning på den fronten...

har jag fått gjort nån nytta idag då när jag varit ledig?? näpp, ja förutom skrivit in räkningarna, handlat lite (en del onödigt) tvättat en maskin tvätt. Men umgåtts mkt med barnen o haft lite mysmiddag med ljus o det är väl nytta det med??

borde sova nu, sov för lite inatt (ovanligt) upp tidigt imorgon. två jobbdagar som väntar sen ledig i tre =) trodde att helgen skulle ägnas åt shopping men nu med facit i hand så blir det nog bara det nödvändigaste till barnen bara :s
måste köpa present till sonen också.. och ev kalas...

ovant att sitta vid datorn var ett tag sen...

äsch kommer inte på nåt vettigt

följetongen med älsklingen? känns väldigt långt nere just nu...
det han sa i helgen såra även om det inte alls var meningen och hade det inte varit för allt annat hade jag kanske inte brytt mig så mkt men börjar så smått känna enough is enough...

o inget kul blev det i helgen, ingen barnvakt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar