söndag 9 september 2012

Framåt.

Depp och less idag men känner mig samtidigt lite starkare inombords vad nu det kan hjälpa? Trött på att grubbla...

Idag är det äntligen sista helgen av nio i rad, såååå skönt. Lär dröja innan det händer igen, å andra sidan funkar det inte längre heller rent logistiskt sett.
Tre dagar kvar sen ledig fyra :) men nä funkar faktiskt bättre än jag trodde att jobba mycket här, nästan bättre...

Till veckan blir det ett Föräldramöte och Gympaläger med gympa för alla till helgen. Tänkte hinna hem till pappa också en runda, ja o städa lite, handla, tvätta osv det vanliga.

Men annars är min plan att nästa vecka faktiskt ska leda framåt att todo listan ska avverkas. Mycket som hoppat sig...
Måste hända saker... Ta mig i kragen bara... Sluta mesa o fega. Tänka mer på mig än... Göra avslut med något... Nu hoppas jag bara att jag skärper mig och att jag har lite tid o ork hehe...

Slipper dock rensa avloppet i badrummet för det fixa älsklingen igår :) och dottern hade fixat i köket...
Känner mig faktiskt redo för ett ryck nu :)

1 kommentar:

  1. Alltså jag lider med dig när jag läser dina inlägg, tycker så synd om dig gumman! Du har så mycket på dina axlar och ingen tid för dig själv. Jag hoppas fortfarande på den där vinsten, så vi kan resa ! ;) Samtidigt känner jag igen mig så väl i din vardag och problemen som måste tacklas. Bara den saken som att man kan sitta och ha huvudet fullt med tankar om hur man ska lösa barnvakt och arbetstider.... jag pallar snart inte längre! Vi behöver vila du och jag! Kram

    SvaraRadera