fredag 14 september 2012

Så segt det var igår. Min vana trogen sov jag inte mer än de vanliga sex timmarna. Fick inte mycket gjort lyckades inte knyta ihop en enda tanke ens. Efter hem till gården tvinga dottern mig i säng, enligt henne var jag skitjobbig. Lyckades inte somna men var skönt att bara vara själv en timme åtminstone...

Sen hade dottern gjort gott kaffe med kanel o choklad så blev man lite piggare iaf.
Hämta hem minstingen och sen blev det en kaffe till på gården i det fina vädret :)
In o städa, laga ktcklinggryta och baka en körsbärskaka. Kan bara jag vill hehe.
Älsklingen kom o vi hade en bra kväll... Fick höra en ny hemsk story om honom när han var åtta. Ledsamt men förklara en del av hur han är...
Är så ofattbart hur andras världar är jämfört med vår trygga tillvaro...

Nä nu måste jag lika, återkommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar