söndag 30 september 2012

Tänkte sätt på datorn, fått lite gjort på todo, skrivit nåt vettigare blogg inlägg. Skriva på mobilen är som sagt inte min grej... Men som vanligt har jag ingen ork, fått störig förkylnings huvudvärk också. Ser inte framemot en massa jobb... O inget planerat till sonens födelsedag... Värsta föräldern...

I fredags fick jag lite gjort iaf men kanske inte som jag tänkt. Baka en del kakor. På kvällen kom älsklingen... Hade med sig skor till dottern. O vi hade väl det bra men...
På lördag var det shoppingdags. Hur kunde jag missa att det var lönehelg. Fan med folk rent ut sagt. Blev inte mycket avbokat på handlelistan men men... Blev en helgdag o trötta blev vi.

Idag har vi varit på gammeldags höatmarknad på fredriksdal och hade lite picknick. Mysig höstdag med barnen.

Nu e jag slut. Inte sovit bra, inte frisk... Vill inte jobba... Men om tio dagar är det ledig lå.ghelg igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar