tisdag 11 september 2012

Sova sova sova...

Sömnbrist är ingen hit... Var läääängesen jag sov mina åtta timmar...
Inte mkt som är på topp, spec inte koncentration. Inte nåt annat heller, ingen motivation o ork... Men kämpar på hyfsat. Nu har jag iaf bekräftat forskningen som säger att sömnbrist leder till övervikt. Vill äta hela tiden för att hålla mig vaken...
Vinner nog inte priset som årets mamma för tillfället heller. Varken hör eller fattar vad barnen säger o hör jag glömmer jag lika fort...
Todo listan känns inspirerande ibland men inte som nu twx när jag skulle kunna avverka lite... Borde gå o bota min telefonfobi, störigt att inte kunna lyfta mobilen o ringa...
Gör som strutsen o sen hoppas jag att allt är fixat när jag drar upp huvudet igen, för det brukar ju funka... Not.

Ska försöka lägga upp foto. På väg till jobb idag... Mulet nu. Extrafakta är att precis bakom raden med träd bakom vattentornet bor älsklingen. Intressant :p



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar