fredag 21 september 2012

Evigheter sen igen... Jag orkar verkligen inget när jag jobbar... Hem o göra det nödvändigaste sen är jag som en dö sill i soffan. Borde göra nåt åt det... O inget på todo listan avverkas heller... Sur på mig själv, oro i kroppen...  Snart fyller sonen år måste fixa presenter... Sonens pappa lyckades förstöra mina planer för den helgen :(  men men... Bara planera om. Avbokat resan... Nytt försök nästa år? På mina/gemensamma villkor. Borde höra av mig till syster... Tar emot, ångest där med.
Hänt saker med minstingen också denna veckan. Hon har blivit stor... Hmmm... Lyckats skada sig på en utflykt med skolan också så blev läkarbesök o in på röntgen men var inget allvarligare... Mötet på jobb var helt fel, jag hade missförstått info, helt disträ e jag. Umgicks några timmar med älsklingen... Sen kom sonen o hämta mig :D han har tagit körkort!!

Har haft flera inlägg i huvudet men ork att skriva har saknats...
Nu ska minstingen lämnas hos syster i Malmö sen väntar jobbhelg för min del... Hoppas på bättre vecka nästa som kommer...
Semester tack :) as if...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar