lördag 8 september 2012

Inget nytt

Det går upp o ner... I onsdags sov älsklingen här, på tors  åkte vi till stan. Jag öljde med honom på en typ av evenemang på af... Sen åkte vi till honom så bjöd han på lunch. Var helt ok...
Ibland känns det bra, ibland sägs saker som jag tolkar negativt, ibland sägs saker som jag klänger mig fast vid som positiva. Ibland önskar jag att han inte var så ärlig jämnt, att jag inte var hans bäste vän, får veta mer än jag vill kanske. Eller kanske jag bara borde fatta. Man kör inte på övertid. Bättre att lämna innan jag förvandlats till nåt bittert elände. Vill inte det ska bli så. Varför går jag inte? Rädd att förlora hans kärlek, att inte få bli så älskad igen... Att mötas av leende ögon...
Men det kommer ju hända iaf...

Jag skulle behöva sova, fokusera på annat...
Jag vet jag tjatar...
En todo lista som är sååå lång...
Ett hem som behöver höststädas, avlopp som ska rensas... 
Behöver välja väg ist för att stå kvar i korsningen o stampa.

I tors starta minstingens gympa. Skönt att prata med andra vuxna...  Sen Föräldramöte på kvällen.
Igår städa jag hjälpligt... Handlade. Hade fremys med barnen. Film tända ljus p gottis. Gick t.o.m att se film med minstingen :)

Prata länge med älsklingen på kvällen. Jag häpnar hur dåligt bildade han o hans kompisar är angående hur kroppen funkar... Mkt myter o skrock. Gör mitt bästa för att förklara. Mellanstadie biologi...

Idag jobbar jag... Sista helgen av nio i rad... Orkar inte skriva så mkt på mobilen... Trött...
Älsklingen kommer ikväll också... Se hur det bli efter samtalet igår... Pratat idag iofs men då prata han om en massa annat som jag kanske inte ville veta eller jo...  Jobba en timme till. Jobbhelgerna är så mkt segare nu när minstingen är hemma..

Måste göra nåt åt en annan person i mitt liv också... Men kan jag radera alla ur mitt liv? Inte riktigt alla såklart...

En livscoach hit tack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar