söndag 2 september 2012

Som vädret

Idag passar vädret mitt humör, grått och tungt.
Sovmorgonen idag kunde man strunta i vaknar som vanligt i ottan. Trött på att vara trött och aldrig kunna sova bra...
Var mys hos älsklingen tills det hände en sak och jag bara blev så riktigt förtvivlat ledsen och kände att jag orkar inte mer. Tänkte att jag lämnar lght på morgonen för att aldrig höra av mig igen... Den tanken var svagare i morse, önskar jag kunde fullfölja den. Möjligt jag kan låta bli att höra av mig men hör han av sig kan jag inte låta bli att svara. Han såg ut som matadoren i ferdinand igår där han slet sitt hår i frustration över allt, att jag var ledsen. Att det är hans "fel". Önskar ibland att jag skulle kunna skylla på honom, att det skulle vara hans fel men det är det inte. Han sa som det var från början. Jag trodde dock inte att det skulle bli så här... Är inte som i ... Hmm glömde titeln... Nåt med stjärnor... Kurdisk kille... Struntsamma.

Längtar tills den dag man kommit igenom detta. Jag som var så glad för vårt förhållande för jag var nästan aldrig ledsen som jag varit i mina tidigare... Vi skulle inte fortsatt när han kom hem.. man ska ju sluta när det är på topp för sen är det nerför igen...

Fem timmar kvar på jobb... Sen möta minstingen o ta med henne hem. Haha syster verkar ha haft kul med henne eller inte :p hon har sina idéer, ja minstingen alltså. Men hon har det bra där...

Mår illa, trött, ont i mage o huvud...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar