onsdag 12 september 2012

Lite bråttom

Skulle jag få saker gjorda denna veckan så kör jag verkligen med fel taktik o nu är det liiite brådis inte mkt kvar av veckan inte :s ting tar tid, längre för vissa haha.

Tankar på en person. Konfrontrera el rinna ut i sanden... Sakna? Oåterkalleligt? Vet inte... Kanske lättare utan telefonfobi haha.

Så fint höstväder idag. Me like. Hösten är min årstid. Synd bara man sitter instängd på jobb men hann iaf vara ute lite innan jobb... O sen väntar fyra lediga dagar :) längesen man var ledig så mkt hehe. Tänkte att följande två v skulle vara lugna men två extradagar satte stopp för det. Jag vägrade jobba fler helger. Behöver pengar till jul och skatten men kan inte bränna ut mig för det. Nio helger i rad kräver nån ledig...

Jag vill shoppa shoppa! Tur man jobbar så mycket så man varken orkar eller har tid, har ju inte råd. Nu ska jag investera i en tv, platt tv hehe. Tvn gick ju sönder för ett tag sen o har en liten tjock tv som jag fick av älsklingen så länge...  22 tum kanske ingen aning... Har en likadan i mitt rum. En stor tjocktv i döttrarnas rum 32 kanske men funkar sådär... Vet inte hur vi ska få ut den den är såååå tung. Tappa den på foten en gång o trodde jag bröt alla ben o den men klara sig. Tur man har tjocka fötter så den studsa av. Sonen har en tjocktv på sitt rum, 28 kanske. Dålig färg dock... Så nu ska vi in i 2000 talet hehe. Ska hitta billigaste bästa. Finns ju ganska billiga och med våra referenser kommer allt att imponera haha. Och blir ju finare med nya tvbänken :) men jag orkar inte vela, leta jämföra mer så skicka sms till dottern att hon bara skulle göra det så får se om hon vågar fixa det idag. Hon kör mer på att hittar man nåt som verkar vettigt kör man på det. End of story.

Nä jobba lite... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar