tisdag 2 oktober 2012

Trött

Trött på förkylning och huvudvärk.
Trött på att pendla och inte ha tid att vara hemma med barnen.
Trött på ekonomin.
Trött på att vara ensamstående och ensam med allt ansvar.
Trött på mig själv och min brist på att ta tag i saker.
Trött på att alltid gå upp tidigt.
Trött på röran hemma.
Trött på att vara trött...
Sur för att jag glömde nässprayet hemma o kan inte köpa nytt för dottern har mitt bankkort.
Trött på att inte ha nåt att se framemot.
Trött på många män...

Nä om man skulle ta o börja jobba lite...
En vecka till sen är tre månader med minst 100% jobb slut o börjar med 80 ist. Hade man inte behövt lägga över två timmar varje dag på pendling så hade man inte haft så långa dagar men men.

Jag har ju jobb iaf :) som för det mesta e helt ok... Måste gå med i facket o kolla villkoren för min anställning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar