tisdag 16 oktober 2012

Så nära

Jaha då har man haft möte med nya chefen. Var ju egentligen gruppmöte men tydligen hade de andra maginfluensa.... Så var ju nästan mer personligt möte, ja förutom vikarien som jobba idag. Men var en trevlig chef, ordning o reda. Blev lite nervös ibland att jag sa för mkt o kanske lät gnällig/klagande angående de andra som jobba där men verka inte som nån nyhet å andra sidan. O sen när blir jag nervös för att jag har pratat för mkt haha o osvenskt nog poängtera det jag gör bra :p
Iaf hade hon hört att det var jag som hade ordning på stället o nu när jag jobbat länge på eget schema var det ju dags för riktig anställning... Tills... Kom på att jag inte har utbildning så där sket det sig å andra sidan slapp jag åka på ett möte till då hehe.... Jaja är som det är...

Kanske jag o dottern ska hitta på nåt snart, hade varit kul... Får se...

Nu är det dags att gå o hämta minstingen ingen idé att gå hemom så sitter ute o samlar d vitamin fast lite kyligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar