torsdag 11 oktober 2012

Lönt att planera...

Saker blir sällan som man tänkt... Att jag inte lär mig...
Fm gjorde jag ingenting allmänt slö tillsammans med dottern, tänkte jag kunde unna mig en sån halvdag. Sen efter lunch var det dags att åka in till lasarettet med minstingen. På väg till bussen ringer min gruppledare med sin snällaste röst o frågar om jag kan jobba imorgon. Utan att tänka säger jag ja ska bara kolla med fritids, ingen lust men var lite kris. När jag lägger på inser jag att jag har inte tid att jobba imorgon, smart tänkt...  Eftersom jag ska ha en tjej som ska gå bredvid imorgon lyckades jag förkorta dagen med tre timmar iaf så kunde tjejen jobba själv efter 5,5 timmars bredvidgång. Lite bättre men när ska jag hinna handla o städa? Dessutom såg jag framemot lite ledigt suck...
Gillar inte att ha nån som går bredvid heller känns obekvämt när folk ska studera hur jag gör...

Nä jag får väl försöka göra lite nytta nu iaf så löser det väl sig... Får göra lite mindre till kalaset bara. Får hoppas de inte svälter ihjäl bara... Se om jag kan handla imorgon kväll.

Helt underbart väder idag så efter läkarbesöket gick vi en runda till torget så lite blev handlat där...

Imorgon åker äldste dottern till sthlm... Känslor....

Sätta fart var det...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar