torsdag 25 oktober 2012

inte mycket ork

är inte mycket jag har orkat sitta här på sistone om man säger så...  orkar lixom aldrig sätta på datorn...
varit på väg mellan varven att blogga med mobilen men ja inte blivit så...
inte mkt spännande som har hänt iaf heller, som vanligt...
ledig i tisdags, seg dag men fick iaf en del gjort... jobba igår, segt det med... pratade med min gruppledare om ett par saker och kom in på anställningar. ev sa hon att de skulle ge mig månadsanställning istället kanske. Jag är ju itne så haj på såna saker så vet inte direkt vad det innebär att vara månadsanställd. är väl mer begränsade arbetstider. är man timanställd kan man jobba nästan 20 timmar mer i månaden än om man är tillsvidare. ja sen får man ju lönen samma månad. ja nån fördel ska det väl vara men vet inte riktigt vad. att man får betalda semesterdagar istället för att få ut semesterersättning varje månad??
ja jag vet inte... o sen inte för att vara sån men jag har utmätning på min lön o har jag fast månadslön så kan jag inte tjäna extra utan att det kommer försvinna betydligt mer på utmätningen. o jo det är väl bra att skulden minskar men blir ju svårare att överleva hehe.
ja som sagt inget officiellt erbjudande än heller. de skulle väl kollla när min nuvarande anställninggår ut i nov jag är ju anställd tre månader i taget.

ledig idag, seg slapp dag idag med. inte ens fått gjort det jag skulle... eller jo en sak avbockad på todolistan, sakta går det med den...
skulle fixat saker nu men trött som vanligt, giter inte...

alltid dessa måsten och borden... imorgon börjar vi höstlovet på em tänkte jag... känner mig stressad inför lovet med för att de få dagarna jag är ledig ska bli så bra som möjligt... att jag inte bara slappnar av och tar det som det kommer...
var skönare när man bara var hemma om dagarna, behövde man inte planera och organisera så mkt i förväg...

på lördag hoppas jag iaf att minstingen sover länge för det hade jag behövt  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar