söndag 14 oktober 2012

lat söndag

skönt med en dag utan några större måsten, hade varit roligare om man vaknat utan huvudvärk o nu börjar jag bli smått uttråkad så får väl fixa fram lite mat o göra lite nytta sen kanske...
har ju faktiskt gått igenom lite papper idag, beställt sista vinterkläderna ev behövs lite vantar o nån mössa. beställt några julklappar första för iår =)
yngste sonen blir lätt iår... äldste dottern brukar också vara lätt men resten... har jun åt jag skulle vilja köpa till minstingen men så rik e jag kanske inte... till födelsedag istället kanske...
men men är ju ett tag till...
bäste presenten till mig är att jag får ledig i jul/nyår så hoppas på det först o främst.

skönt det hade varit att hoppa ner i sängen o sova ett par timmar nu...
saknar mina barnlediga helger utan jobb :s man ska ha aldrig gå från bra till sämre. att ha det jämnt "dåligt" är bättre även om man kan drömma har man inget konkret att jämföra med. men å andra sidan har jag ju ingen att umgås med iaf så hade väl blivit hur uttråkad som helst om jag skulle vara själv en hel helg kan ju trösta mig med det :p

hade msn på idag vilket jag sällan/aldrig brukar. dök upp en kille från det förflutna. kul brukar tänka på honom ibland men sen han flytta har vi ju inte träffats o kontakten tunnades ut. men han är lite som min bror även om man inte pratat på evigheter är det som om ingen tid alls har gått. han är nog en av de roligaste killarna jag träffat, dessutom så jädra skönt för aldrig varit några känslor inblandade så är väl därför man kunnat ha avslappnat kul. samma dryga humor som mig o min familj.

idag hade jag velat känna nån... bara bjuda hem nån på en kopp kaffe sitta o snacka lite skit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar