söndag 28 oktober 2012

Dåligt

Förbannad på mig själv grr. Logga in på banken o inser att jag spenderat bra mkt mer än jag har råd till så dåligt av mig :( måste bli hårdare mot mig själv, det här håller inte. Å andra sidan dyrt med föselsedagar, försörja andra, o en dotter som kostar mer än hon borde. Är inte så att jag har nåt emot att försörja äldsta dottern men kostar ju iaf... Bidrar med lite småpengar till älsklingen med o bidrar med mat. Mellandottern har börjat sno underhållet vilket inte gör saken bättre o jag är inte direkt höginkomsttagare. Men det funkar om jag bara skärper till mig :)

Blev ingen utsövning inatt men får gå det med, must (och "bråkat") med älsklingen. Varit en lång dag idag. Var ute på en härlig söndags promenad i det underbara vädret, bara att njuta :) älskar såna höstdagar. Städat lite, tagit det lugnt. Fixar söndagsmat o dottern gjort pumpapaj till efterträtt, inget vi prövat tidigare.

Igårkväll blev det ostbricka o så såg vi en film som hette woman in black tror jag. Helt ok för att vara skräckis.

Nu blir det att jobba två dagar, lite tradigt när det är lov men men.
Imorgon fyller älsklingen år. Dåligt av mig, inte köpt present, inte bakåt nåt... Får gå inom efter jobb, synd jag inte kan sova där men dottern tar gärna inte minstingen på morgonen så...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar