söndag 14 oktober 2012

Lite klokare

har lyckat kolla upp lite saker så nu vet jag iaf vad första steget måste bli o jag hoppas verkligen inte att det ska vara omöjligt iaf för då stängs denvägen för alltid...

i övrigt en mycket lugn o skön dag idag nästan så det är helt ok att gå till jobb imorgon :p ja förutom att vakna tidigt men man är ju van, vakna sju idag så sovmorgnar är ett minne blott.
inte mkt nytta gjord men det struntar jag i två punkter på todolistan e iaf avbokade hehe.

så hade det inte varit för att mellandottern ger mig gråha hår för tillfället så hade det varit helt ok just nu iaf. inte träffat dottern men just nu har jag god lust att ta bort henne som vän på fb too much info eller nåt :( vet i fan vad jag ska göra med henne men inget jag orkar skriva nu.
Nu är det dags att krypa ner i sängen man ska ju ändå upp innan sex imorgon gäsp.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag hamnade på din blogg av en slump för ganska länge sen, är dessvärre dålig på att kommentera! Jag tycker du kämpar på bra, och min kille säger att så länge man gör så gott man kan så är det bra nog!

    Du vet väl att inget varar för evigt, inte ens våra bekymmer! Efter regn kommer solsken :)

    Kram Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!
      jo jag är likadan, läser men är dålig på att kommentera men roligt att du läser iaf =)
      det finns ju som tur är många splskensdagar också. Tyvärr har jag inte suttit vid datorn på länge utan mest bloggat från mobilen så har missat din kommentar, är inte så van vid att få några hehe.

      kram

      Radera