onsdag 31 oktober 2012

ännu en...

Ledig idag och min vana trogen så bara slappar jag... är skönt ii början av dagen spec som vi satt vid frukostbordet hela fm hehe... o sen var det ju hem till gården. vi hade planer på att ge oss ut o handla men bara segt o mosigt i huvudet :s tråkigt väder dessutom så fortsatt degning...
såg ice age 4, älskar de filmerna första gången jag såg denna men blev inte besviken =)

sen var man bara för seg så dags att resa på sig lite, städa undan, slänga in middagen i ugnen spela lite med minstingen. efter middagen ska jag göra två degar som ska jäsa under natten till frukostbullar. prova ett par nya recept. måste avverka alla recept jag har =)

Massa bråk med mellandottern idag, främst om pengar men som vanligt halkar det in på allt annat... är så less på det hela. har iaf beställt hemresa till henne nu, var ju inte det jag skulle läggamina pengar på men ho måste ju hem. hon åkte iväg med orden att den hon hälsar på skulle betala hem men i verkligheten var hennes planer helt andra. känner att jag bara stångar mig blodig till ingen som helst nytta...

ja nu är denna slappedagen snart slut iaf... blir väl tidigt isäng. imorse när jag vakna tyckte jag det var skönt att vakna utan väcarklocka o så var klockan innan sju. tvinga mig att ligga kvar i sängen till halv nio...
saknar när man orka vara uppe på nätterna o den tiden då man ibland hade sovmorgon...
imorgon får man väl göra lite nytta... på fre blir det en runda till malmö o lämna minstingen o sen e det fem jobbdagar som väntar...
hmm ja roligare än så är det inte i mitt liv för tillfället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar