måndag 22 oktober 2012

Kunde legat på playan

En liten stund på jobb idag när det var skitgöra tänkte jag att jag kunde varit nån annanstans nu... Men nä känns rätt iaf. Ska planera en annan resa med småbarnen, kanske kan få med en dotter eller syster, hon kan ju jobba samtidigt hehe. Ja får se... Ska jag kunna bestämma lite själv...
I övrigt mår jag skit idag, förkylningen aningens bättre men huvudvärk, yr, illamående o darrig. Järnbrist? Vill hem till sängen. Skönt ledig imorgon o sen bara jobba på onsdag :)
Tänker för mkt som vanligt... Helt plötsligt vill jag ha man o barn, Svensson familjeliv. Varför vet jag inte. En liten bebis, vara mammaledig. Mys... En riktig man, sambo. Dream on haha.
Igår såg jag en gammal dejt på stationen när syster kom med dottern. Var sånt snabbt så jag koppla lite sent o när jag titta igen var han borta... Var han för han messa sen. O kalla mig söt haha med tanke på hur eländig jag kände mig o såg ut så får man vara tacksam haha. Satsa på honom kanske hehe, känner knappt honom...
Men just det älsklingen... Jag undrar hur han tagit det i verkligheten om han sett mig med nån annan... Kan man ju iofs undra först om jag inte borde dumpa honom kanske?

Nä dags att knyta ihop säcken på jobb nu. Sen väntar tonårsdöttrarna på mig vid bussen mina mamma grisar <3 äldste dottern kommer hem idag o mellandottern försvunner nog imorgon, de är bra på att avlösa varandra...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar