fredag 5 oktober 2012

nu händer det saker

Fast inte i mitt liv även om vissa saker påverkar mig också i slutändan. bra eller dåligt? men är väl som det ska antar jag.

men detta innebär att även om det inte direkt har med mig att göra så påverkar det min livssituation och saker kommer inte funka som innan så jag måste själv göra vissa ändringar. För att livet ska flyta...
Och jag vill förändra saker och ting. ja har deet ok men lever väl inte mitt ultimata drömliv direkt o nej jag har inga större ambitioner så jag borde ju kunna fixa det... på nåt vis... Måste sluta tänka och handla känner jag...

trots allt trivs jag ganks abra i denna hålan men det börjar bli tomt här. skulle vilja flytta efter mina två systrar (om de nu hade velat ha mig i hasorna hehe). känns som om livet hade kunna vara bättre där men vet man ju inte förrän man provat?
Skulle det bli bra för minstingen? Just nu är jag inte kompis med personalen på hab så där spelar det inte någon större roll... skolan däremot trivs vi med... just för att det är den lilla.

å andra sidan kan jag inte flytta heller inte med min skuld till kronofogden :(
hitta en man i malmö o flytta ihop med hehe. hade varit skönt på sätt o vis att bo med någon men hade jag fixat det efter att ha bott så länge själv??
gifta bort mig med en rik man o bli hemmafru som pluggar för att det är kul :D

nu är det iaf dags för hem till gården. i em får jag väl mysa med sonen lite som fyller år, 12! nästa år blir han 13 o börjar på högstadiet. mammas bebis hehe. tror inte han vill mysa iaf som fick nytt spel och x-box live...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar