söndag 21 oktober 2012

Gnäll, gnäll, gnäll

F-n känner mig så depp och less. Ensam... Vet inte riktigt varför, är ju inte direkt värre nu än annars... Ingen pms att skylla på Dock blivit ordentligt förkyld igen, borde ligga i sängen inte jobba.
Fylld av självförakt för att jag är en sån mesig fegis, ställer till det för mig själv... Måste borde ska... På morgonen tänker jag att jag fixar saker, under dagen mesar jag ur o på kvällen gråter jag o hatar mig själv...
Idag skulle vi åkt till Turkiet. Tog jag rätt beslut? Gjorde inte det på rätt sätt men det är en annan sak. Igår kände jag lite som ett barn som säger nej o envisas med det o sen ångrar sig när det är försent... Jag ville ju... Nä...

Sovit hos älsklingen i helgen... Som jag lyckats förstöra en del av med mitt labila humör, inte för att han har varit felfri hehe men ändå...
Tema sången för helgen: det blir alltid värre framåt natten...
Saknat ungarna när jag ska sova o haft hemlängtan, vad är det liksom? 

Nä nu måste jag jobba, vill bara hem till sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar