fredag 2 november 2012

Morgonstund har guld i mun

De senaste två dagarna har jag vaknat 7 och 8 men ändå känt mig redo för dagen, utvilad. Upp o fixat goa frukostar. Idag vaknar jag sju men skulle bara vilja somna om o aldrig gå upp. Hur kan humöret gå till noll under natten? Visserligen haft dåliga drömmar men ändå...
Ja får ta mig in i duschen o se om det hjälper. Sen fixa lyxfrukost. Ska bli grahamsscones, American panncakes med blåbär, bacon, ägg, yoghurt, flingor o goa pålägg. Älskar frukost.

Igår tog jag mig lite i kragen, åkte o veckhandla med minsta barnen. Sen hemma igen så blev det pumpabröd och pumpa muffins. Muffinsen var goa iaf. Tycker det är så kul att baka när det är frivilligt :)

Antagligen bara pms men usch vad jag känner mig eländig. Ensam o ledsen, huvudvärk.
Barnen var söta iaf, minstingen var ju också uppe vid sju. Satte på sin sångdvd med stödtecken, sen kommer brossan upp o sätter sig o sjunger med henne <3

Nä nu är det uppryckning som gäller o njuta av sista lediga lovdagen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar