lördag 10 november 2012

Vanlig helg

Så då är det dags att bruka allvar då... Giter inte hehe, vad mer är nytt lixom... Tycker att jag varit både pigg och skittrött på sistone... Älsklingen kom natten till tors o ja... Säger inte mer men trött o inte på humör på torsdagen så inte mkt gjort. Torsdagar får nog bli min helg :p igår lyckades jag iaf ta mig till affären o storstäda badrummet (dagens fynd en glömd ny tandkräm) och började i mitt rum så julstädningen är på g. Idag ska jag då fortsätta men jag vill bara krypa in i soffan o sitta framför tvn...  Måste skärpa mig annars hinner jag inte klart innan Köpenhamn. I helgen är det meningen att mitt rum, vardagsrummet o småbarnens rum ska bli klart. Glhf som barnen säger :p

Gjorde en knäckig kladdkaka till fremellis igår. Blev visst knäcckig haha. Istället för ett täcke knäck la sig knäcken över o rann under kakan i ugnen. Blev som en jätteknäck med chokladfyllning. Smaken var det inget fel på men konsistenseb haha var ett helsike att äta.
Idag baka jag ostrutor till frukost mycket bättre :) o än har jag inte rest mig...
Kommit in i ett riktigt sug för att baka o laga mat, skulle man bara ha nån att bjuda också :p
Fast just nu halvkul 100kr o lite pant kvar till den 19e, segt... Vad hände?

Farsdag imorgon... Orkar jag gå ut dit... O utan present? Pinsamt... Får se...  Nä nu ska jag försöka vara duktig.. är inget bra på åttan förrän kl tolv...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar