lördag 3 november 2012

Skulle skrivit i fm istället, då hade det varit ett bra mycket positivare inlägg. Då var jag på g på både det ena o det andra sättet. Trots att vädret var grått o småduggigt men mysigt höstväder iaf.
Ja då är det dags för sega november men känns som om jag har fullt upp iaf... Nästa period av lediga dagar tänkte jag sätta fart med höststädningen iaf vad jag tänker nu hehe.

För tillfället sitter jag i älsklingens lägenhet, själv, o tänker att detta håller inte. Ingen ny tanke dock... Han är inte den verklighets flykt han var en gång. Jag har ju aldrig tänkt honom som nån partner o hemmet, med barnen. Jag har ju vetat från början att det är omöjligt. Just nu har han så mkt problem o saker som ska lösas vilket han iofs alltid haft o jag orkar inte längre. Känner att jag blir mer nerdragen än upplyft. Känner inte att jag är i närheten av prio ett längre. Vet att han i.te tänker så o att det inte är negativt enligt honom att jag tas för givet. Men jag orkar inte vara hans livlina längre. Känner mig elak som inte vill vara med när det är nöd men å andra sidan är det inte mig han har lovat i nöd o lust, det är ju nån annan...
O ja jag är i.te densamma som för fem-sex år sen. Då passa detta mig bra eller rättare sagt som vi hade det då...
Men vad hjälper det att gnälla här...
Jodå jag har försökt prata med honom utan större framgång. Dessutom känns kulturkrockar mer ju mer vi lär känna varandra... O jag har ledsnat, är ingen bra "arabfru" längre... Varför skulle jag? Den äkta bara väntar på att få komma o ta över. Orkar inte tävla ens även om jag vill att han ska sakna mig o tänka att jag är bättre :p men å andra sidan har vi inte bott ihop på gott p ont så svårt att jämföra... Ja går väl inte att jämföra på nåt sätt iaf haha, olika kulturer, jag lastgammal, hon knappt myndig. Jag fembarnsmor med tre barn som är äldre än henne... Jag är smart... Hon saknar utbildning o erfarenheter...

Jaja imorgon får han ny inneboende iaf så jag kommer inte hit. Närmsta två veckorna kan inte han komma till mig, saknas busskort o bensinpengar...

Nä nu ska trötta o pms iga jag gå o lägga mig... Imorgon jobbdag o sen kommer minstingen hem. Idag anlände mellandottern så fullt hus några dagar sen åker äldste dottern iväg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar