måndag 26 november 2012

Vad, var, hur, när?

Ingen bra dag idag... Jasså inte idag heller... Vill bara hem o sova. Är som en amöba som bara guppar rundor i en pöl utan mål p mening. Vill ha nåt att brinna för, ett mål att kämpa mot. Vilja kämpa... Men jag vet ju inte vad jag vill. Å andra sidan kan jag bara hugga nåt o inbilla mig att jag brinner för det... Kanske...
Så mkt som att jag vill plugga vet jag men inte till vad... Inte vad jag vill bli... Inte vart jag ska bo...Malmö? Inte pm jag vill ha man eller vilken...
Vill resa men vart med vem?
Förändra mig själv men hur?
O så har jag minstingwn.:. O så finns mellandottern....
Kanske börja bakifrån. Vad jag inte vill, lättare... O kan man kanske hitta svaret den vägen?
Så jädrans svårt att diskutera fram saker med sig själv bara...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar