tisdag 13 november 2012

Orkar bara inte

Några tunga dagar pga pojkvännen. Utan att gå in på detaljer så känner jag att orken för honom är nere på noll och att försöka förklara nåt för honom är ibland som att prata med en vägg. Är nog lite så också, han vill inte höra p ta till sig för han vill inte ha på sig "ansvaret". En hel del kulturkrockar...
Varför släpper jag inte, finns ju inget att kämpa för..? Ett par månader, månader som om de fortsätter så här bara kommer vara plågsamma...

Nä inte tid att fördjupa mig i det. Nu blir det iväg på möte på jobb. Min ena arbetskollega ville hämtaig innan åtta så jag kunde följa med honom när han fixa bilen först hehe nä tack. Synd han inte är singel annars kunde jag gjort det hehe. I övrigt har jag varit på verkstäder vad jag ska :p får skjuts hem iaf. Han smsa sen o fråga om jag skulle baka till detta mötet också :) orka inte men slängde ihop en snabb chokladkaka. Får bli bättre nästa gång.

Sen tänkte jag orka städa minstingarnas rum i em. Sen är det bara hall med garderober o köket kvar :) kan bara jag vill. Saknar dock entusiasmen från när man var ung haha.
Alla barn hemma igen...
Minsta barnens pappa smsa i sön att han sätter in vars 300 till barnen så jag kan köpa julklappar till dem för det. Generös som vanligt... O bad mig säga till sonen att sonen skulle skicka sms o gratta på farsdag haha. Ber man om det? Helvete heller sa sonen han förtjänar det inte. Två gånger har han hört av sig till sonen sen slutet på juli. Tills hans födelsedag o om han kunde slänga sonens söndriga hockeyspel när han flytta. *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar